Bokning

1. Boka själv via hemsidan
2. I samband med din behandling på kliniken.
3. Telefon 9.30-10.00 vardagar
Under kurstillfällen kan vi inte svara under telefontid, men försöker ringa tillbaka när tillfälle ges. Det kan dröja till arbetsdagens slut eller dagen efter.
4. Sms / Mejl
OBS! Ingen drop-in bokning på kliniken.
Endast den person som har bokat behandling / konsulation / möte blir insläppt på kliniken vid avtalad tid. Ifall du vill läsa mer om varför vi inte erbjuder drop-in service kan du läsa här...
 

Avbokningsregler

Om-/avbokning skall ske senast 24 timmar innan bokad behandling, annars debiteras full avgift. 
 

Vilken behandling ska jag boka?

Vilken behandling? Om du inte vet vilken behandling du ska välja så kan du i första hand välja en kostnadsfri konsultation. Då får du berätta om dina besvär/önskemål så bokar vi därefter upp en ny tid för behandling. Det blir ingen behandling vid samma tillfälle.
Vilken typ av massage? Är du osäker på vilken massage du ska välja så utgå efter tidslängden på behandlingen. 25min eller 50min. Själva massageteknik kan vi besluta om när du är på plats. Notera att det kan skilja mellan priserna på de olika massageteknikerna. Från och med 1 januari 2021 kommer alla massagebehandlingar kosta lika mycket.

Har du frågor om AtlasPROfilax-metoden? Boka kostnadsfri konsultation. 
Atlaskorrigering vid samma tillfälle som konsultation? Om du är säker på att du vill göra korrigeringen vid samma tillfälle så boka "AtlasPROfilax". Då ingår både konsultation och korrigering vid samma tillfälle. Annars finns det inte tillräckligt med tid för att hinna utföra korrigering vid samma tillfälle när du endast bokar konsultation.
 

Friskvårdsbidrag

Om du har via din arbetsgivare rätt till friskvårdsbidrag så går det bra att använda det hos oss. Några saker att tänka på:
Ta alltid reda på följande FÖRE ditt besök hos oss. Vi kan inte göra några ändringar i efterhand och det är viktigt att vi har arbetsgivarens godkännande om företaget ska betala.
- godtar arbetsgivaren kvitto betalt med kort?
- godtar arbetsgivaren faktura?
- vilka uppgifter behövs?
- vid fakturering behöver vi faktureringsuppgifter såsom org.nr, telnr, mejladress till arbetsgivaren. 

Företagare
Var noga med att lämna korrekta faktureringsuppgifter då vi inte gör några ändringar i efterhand.
 

Öppettider

Vi har endast öppet för kunder som förbokat behandling/konsultation. Vår lokal är låst och endast inbokade kunder blir insläppta. Detta för ökad trygghet & säkerhet samt att vi kan fokusera 100% på våra inbokade kunder.  
Lediga tider finner du i vårt bokningssystem via hemsidan.
Tills vidare innan vi får vårt nya låssystem kommer vi inte att avbryta pågående behandling för att öppna dörren. Kom därför tidigast 5 minuter före din avtalade tid.
 

När du bör avboka din behandling

Självklart bör du avboka din behandling när du är sjuk, även vid förkylning. Under rådande omständigheter tar vi dessutom hänsyn till myndigheternas rekommendationer och tar inte emot någon besökare som har minsta tecken på sjukdomssymtom. Vi har rätt att neka behandling utan återbetalning ifall du kommer sjuk till Kellerkliniken. 

Intyg

Komplettering till kvitto för att få friskvårdsbidrag:
Om din arbetsgivare kräver att dina personuppgifter finns på kvittot utfärdar vi ett kompletteringsunderlag till ditt kvitto. Detta gör vi kostnadsfritt och sker i samband med behandling. Vi gör inte detta på vår fritid. Säg till om du behöver detta FÖRE behandlingen. 
Intyg
Enligt GDPR har du rätt att få ut dina journaler från vår databas men ett intyg är ett nytt dokument vi utfärdar efter förfrågan/beställning och vi kan därför neka detta om vi exempelvis inte har möjlighet att utfärda det med kort varsel. Vi tar också ut ett arvode för denna extra tjänst. 
 

Betalmöjligheter

Kort eller Swish i samband med behandlingen. AtlasPROfilax betalar man hela summan direkt och går inte att dela upp.

Samarbetspartners

WELLNET Hälsoportal
Du loggar in på ditt konto och gör beställning på den behandling du önskar. Vi får mejl från Wellnet hälsoportal när din beställning är klar. 
Viktigt! Du gör ett köp hos Wellnet Hälsoportal och inte direkt till vårt företag. Detta innebär att om du har frågor hur du gör ett köp så behöver du kontakta Wellnet. Du tar även kontakt med dem om du vill ångra ditt köp eller har övriga frågor.
Du har endast en begränsad tid på dig att utnyttja ditt köp sedan försvinner din beställning. Det innebär att du inte längre kan ta del av någon behandling trots att du redan har betalt. Vid eventuella klagomål är det Wellnet du får vända dig till då det är de som tagit emot din betalning. Vi får ingen betalning om du inte utnyttjat ditt köp inom rätt tid. Vi kommer då inte heller att utföra någon behandling. 
 

Säkerhetsrutiner Covid-19

Vi ber alla våra kunder att respektera de säkerhetsregler vi håller på Kellerkliniken. Detta innebär extrarutiner och arbete som tar bort fokus och tid på andra arbetsuppgifter. Vi kan ha svårare att få tid att skriva intyg, ta emot drop-in kunder osv. Just nu måste vi prioritera det viktigaste.