Föreläsning S:t Görans sjukhus

Var på väldigt intressant seminariedag den 8e nov på S:t Görans sjukhus. Lyssnade på följande föreläsningar;

"De kroniskt smärtsjuka - sjukvårdens parias" - Jan Lidbeck
"Sambandsbedömning, rättsliga processer i personskadeärenden" - Tomas Timander
"Läkarens roll som sakkunnig i personskademål" - Gunilla Bring
"Dynamisk rörelse flouroscopy (DMX) och upprätt MRI i syfte att undersöka pathoanatomi och patofysiologi av kronisk smärta efter whiplashtrauma" - Scott Rosa
"Kan stabiliserande kirugi ha en plats i behandlingen av whiplashgenererad nacksmärta" - Claes Olerud
"Ett tränat öga ser mer, klinisk diagnostik" - Bo C Bertilson

Stort tack till TRIGGER-PUNKT som anordnat dessa seminariedagar på Karolinska sjukhuset och S:t Görans sjukhus!

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

• Ulrika de jounge » Låt dig inspireras av BABOR:  ”Hej! Jag skulle vilja börja arbeta m BABOR och vill därför gå en ansiktbehandli..”

• Jenny » Utbilda dig till tvålmakare:  ”Hej! Hur långa är dessa kurser ? Pris? När startar nästa? Skulle vara jätte kul ..”

• lena kristophersson » Utbilda dig till tvålmakare:  ”hej undrar om ni har ngr kurser i tvålmakeri:) Med vänlig hälsning /lena i rober..”

• KELLERKLINIKEN » Rengöring - Doctor Babor:  ”Hej Följande ingredienser är: •- Neuroxyl •- Microsilver •- Gamma-linolensyra •-..”

• Karin » Rengöring - Doctor Babor:  ”Vilka ingredienser är det i Babor Dr Intensive Calling cleanser?”

Bloggarkiv

Länkar